12.4.07

EL TREBALL MILLORAT

ARGUMENT:

L’argument consisteix en entrar a la discoteca i lligar, intentant aconseguir la màxima puntuació per ser un bon “fiestero”. Per començar la narració interactiva el jugador es troba a la porta de la discoteca i el porter li demana el DNI. D’aquesta manera s’escull el sexe del propi personatge i ha de posar també el seu nom, a més d’haver-hi la possibilitat de posar l’e-mail personal.

En entrar, d’entre la gent de la discoteca es podrà escollir a quatre persones del sexe oposat amb qui es podrà parlar amb un tipus de conversa propi dels Sims (no hi haurà diàlegs clars, però si algunes indicacions). Es podrà parlar o ballar-hi directament, i cada personatge farà més cas o menys depenent de què s’esculli (dos seguiran amb tu si parles, i dos si balles). Llavors els personatges comentaran que tenen set, hi hauràs d’anar a busca-ls-hi un cubata, després que hagin donat una pista de què volen.

Hi haurà quatre possibilitats de cubata per triar, i depenent de si ho encerten a la primera, a la segona, a la tercera o a la quarta s’aconseguirà una puntuació diferent. Després la persona a qui es vol conquistar demanarà que li vagis a demanar una cançó al DJ i donarà una indicació perquè demanis la correcte d’entre les possibilitats que sortiran per demanar. Aquí es tornarà a donar una puntuació que s’acumularà a l’anterior.

I per acabar, s’haurà de fer una coreografia ordenant quatre passos de ball concrets, i cada combinació otorgarà una diferent puntuació. Llavors l’usuari té l’única opció de donar un petó a l’altre personatge, i depenent de com ho hagi fet, el rebrà o no, o rebrà proposicions per part seva d’anar al seu pis. A continuació la pàgina dirà quin grau de “fiestero” té l’usuari, donant consells per millorar, o fins i tot recomanant a l’usuari que no aparegui a la seva discoteca.

OBJECTIU:

La finalitat de la nostra narració interactiva és donar a conèixer una discoteca i transmetre la sensació de sortir de festa pel local. D’aquesta manera, es podran donar a conèixer les característiques del local, a més de la seva filosofia d’oci nocturn i les diferents propostes musicals que s’hi poden trobar. En la pàgina tambè apareixerà un apartat on l’usuari podrà donar la seva adreça electrònica per tal de inscriure’s a la pàgina de la disco. Des d’aquesta podràs enterar-se’n de les festes i les novetats del local. L’objectiu del protagonista en la nostra narració, però, es escollir al noi o la noia que més l’agradi. Això ho podràs fer des de diferents opcions de que disposa la disco. Podràs invitar a cubates, demanar una cançó al propi DJ o sortir al carrer.

AUDIÈNCIA:

El públic objectiu al qual està destinada la narració són nois i noies d’entre 18 i 26 anys. A més, és gent de classe mitja-alta amb cultura musical a qui li agradi la música indie i rock, tant en directe com punxada per un DJ.

CLIENT:

El nostre client és l’empresari que vol donar a conèixer la seva discoteca, que encara no s’ha obert i vol promoure abans de la inauguració.